- Hur stärker man sitt varumärke i sociala medier?
- Vad är värdefullt innehåll och varför är det så viktigt?
- Hur kan man sälja med hjälp av sina sociala kanaler?
I den här boken presenterar Alexandra Bylund grunderna för att lyckas i sociala medier. Konkreta verktyg varvas med steg för steg-instruktioner där du tar fram en egen plan för hur du kan stärka ditt varumärke och få fler följare.Boken riktar sig till exempel till dig som ansvarar för sociala medier på ett företag, till dig som är egenföretagare och vill stärka ditt företags varumärke, till dig som arbetar som kommunikatör på en kommun och till dig som redan jobbar som sociala medier-konsult men vill bli ännu vassare på ditt yrke. Läs den från början till slut, använd den som ett uppslagsverk eller plocka fram den för en boost när du behöver inspiration.
Alexandra Bylund är digital entreprenör, föreläsare och utbildare och driver sociala medier-byrån Mama Said Media. Hon har grundat flera webbutbildningar, bland annat Social Media Academy, Instagram Academy och Ads Manager Academy och UGC-skolan. Så lyckas du i sociala medier är Alexandras debutbok.