SOCIAL MEDIA BOOTCAMP

 

Fyra dagars bootcamp för dig som vill höja din kompetens inom sociala medier till nästa nivå och som samtidigt vill bli stärkt i ditt personliga ledarskap samt i din yrkesroll.

JA TACK, JAG VILL ANSÖKA!

FÖR DIG SOM JOBBAR MED SOCIALA MEDIER OCH SOM VILL LYFTA DIN EGEN KOMPETENS TILL EN HELT NY NIVÅ 

Genom workshops, föreläsningar, coaching & feedbackövningar, spa-häng med härliga kollegor från branschen och god mat & dryck i inspirerande omgivningar så kommer du under fyra dagar att fördjupa dig inom sociala medier på ett sätt som gör att du kommer härifrån med helt nya insikter och med en väl genomarbetad och individuellt anpassad strategi. 

Pris: 19,800:- + moms

Antalet platser är starkt begränsat och du behöver göra en ansökan. Se nedan vad som krävs för att få en plats.

SOCIAL MEDIA BOOTCAMP PASSAR FÖR DIG SOM...

… är egenföretagare och vill bli bättre på sociala medier

… jobbar som Social Media manager

… jobbar som kommunikatör på ett företag eller i en kommun

… är van att jobba i sociala medier och som vill höja din kompetens

... vill utvecklas — både personligt och inom din yrkesroll

... bli tryggare i din yrkesroll

Antalet platser är begränsat och vi är noga med att välja ut personer som vi tror passar bra för den här bootcampen.

JAG VILL SÄTTA UPP MIG PÅ VÄNTELISTA!

SÅ HÄR SER VECKAN UT:

Du kommer att delta i workshops och föreläsningar där du får fördjupa dig inom bland annat målgrupper, syfte, målsättning, innehållsstrategi, planering, rörlig innehåll, foto, tonalitet, copywriting för sociala medier, mätning & analys och mycket mer.

Dessutom finns det tid till spa-häng, goda middagar, sociala aktiviteter och reflektion.

Alla måltider samt boende ingår!

DET ÄR JAG SOM STÅR BAKOM SOCIAL MEDIA BOOTCAMP!

Jag heter Alexandra Bylund och jag är den som, tillsammans med andra kursledare, kommer se till att du får ut mesta möjliga av det här bootcampet.

JAG VILL ANSÖKA OM EN PLATS!

DET HÄR ÄR VAD SOM INGÅR:

  • Boende tre nätter — mellan 15 - 18 september 2020 — i dubbelrum tillsammans med en annan person av samma kön (Det går bra att boka tillsammans med någon som du känner)
  • Konferens, föreläsningar och workshops under tre och en halv dagar mellan 15 september kl. 12,00 och 18 september kl. 15,00
  • Frukost, lunch och middag under vistelsen. Vi startar med lunch kl. 12,00 den 15 september
  • Kaffe och fika under workshops och föreläsningar
  • Tillträde till hotellets spa som har stor pool med swim-up-bio, två bubbelpooler, kallbad, ångbastu, soft sauna, utomhuspool, Happy Lounge, gym samt träningspass. Läs mer om Tylösand spa här.

Den rumskategori som ingår i grundpriset är "del dubbelrum" (vilket innebär att du delar med en annan person) i flygelbyggnaden. Du kan välja att bo i enkelrum eller i annan rumskategori mot tillägg. 

 

Dessutom ingår:

PERSONLIGT COACHINGSAMTAL

Inför Social Media Bootcamp kommer du ha ett personligt coachingsamtal med Alexandra Bylund för att vi ska veta vilken nivå du ligger på, vad du har för utmaningar och hur vi bäst kan stötta dig under bootcampen.

JAG VILL ANSÖKA OM EN PLATS, TACK!

DET HÄR KRÄVS FÖR ATT BLI ANTAGEN:

(Antalet platser är starkt begränsat, och vi kommer att välja ut personer som har passande bakgrund samt som vi tror kommer att få ut så mycket som möjligt av den här bootcampen)

  • Du behöver ha gått Social Media Academy eller liknande utbildning, alternativt att du har erfarenhet av att arbeta i sociala medier.
  • Vi lägger stor vikt vid att du är engagerad inför uppgiften, att du är villig att fördjupa dig inom olika ämnen samt att du verkligen vill utvecklas i din yrkesroll.
  • Det är viktigt för oss att vi får ihop en bra grupp där alla kan ha både nytta och nöje av varandra — därför väljer vi ut personer som vi tror kommer att passa ihop som grupp.

ANSÖK NU!

Vill du vara med på Social Media Bootcamp? Skynda dig att ansöka — Snart stänger vi ansökan för den här gången.

JAG VILL ANSÖKA TILL SOCIAL MEDIA BOOTCAMP!
Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.